The Rising of the Shield Hero izle

The Rising of the Shield Hero 3.Sezon 7.Bölüm izle

Episode 7

Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
Yorumlar
forte

G3 Drago oldu amk

Home_74

2ci sezondakı gibi saçma sapan savaşlardansa böyle bölümler daha da güzel gidiyor sanki oyun oynuyorumda upgrade falan yapan yapıyorum

Hamsicikk

"beyler discordumuza Gaelionuz değil mi?" fksjşflsdakfda

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.
ejderi ren durdurcak bence, şerefsiz araştırmacıyı çok merak ediym kim bu, şu okçu kahraman nerde hala çok merak ediyom

ozgur46

filo yu tercih ediyorum

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.
en azından kötülük düşünmüyor sjsj gerçi o da yanlışlıkla yedi ama olsun